Campania “URASC NESIMTIREA”


Este o campanie demarata ca urmarea a campaniei D-lui Adrian Alexandrescu (care are blogul la Gazduire.ro) si nu are ca punct de pornire doar problema ce o voi posta mai jos, este ceva ce voiam sa fac dar nu am avut timp.

Am spus-o in nenumarate randuri si o voi repeta URASC NESIMTIREA. Urasc oamenii care imi vorbesc urat in conditiile in care eu nu vorbesc urat, stimabile Andrei Pop. Urasc sa mi si puna cuvinte in gura, urasc sa fiu confundat cu altceva decat propria-mi persoana.

Ieri va povesteam cum am stat la urgente pentru o problema de sanatate(generata probabil de nervii pe care mi-i fac zilnic), motiv pentru care am si plecat de la birou ieri mai repede, timp in care intr-adevar clientul Andrei Pop a avut o problema de care nu ma ocup eu personal, pentru ca, stimabile Andrei Pop, eu nu “le invart pe toate pe acolo” cum crezi, exista mai multi oameni “acolo”. Gazduire.ro nu se condunda cu Ionut Dragota sau ma rog, “Ionut_D” cum spui in comentariul tau. Stii cum este? Ca si cum l-ai injura pe Graham Bell ca nu iti merge mobilul, cam asa e! Mai departe, m-ai sunat pe un numar de telefon personal pe care il deschid ocazional si pe care abia mi l-am amintat luna trecuta cand am platit abonamentul.

Dupa cum spuneam mai sus, urasc sa mi se puna cuvinte in gura, nu am zis nicidoata despre site-ul tau, (al carui nume l-am aflat abia aseara, cand habar nu aveam macar cu cine vorbesc la telefon) cum ca ar fi de c*c*t si citez “si stii ce? site-ul meu nu e chiar de c*c*t asa cum stiu ca ai zis tu”. Toti cunoscutii iti pot confirma ca dintr-un principiu personal, buna educatie si motive confesionale eu NU vorbesc urat, motiv pentru care nu ti-am dat curs tensiunii pe care o aveai la telefon, telefon primit la aproape o ora dupa ce colegul de la suport a rezolvat problema.

Nu neg faptul ca a fost o scapare a Gazduire.ro problema ta, dar iti repet: EU NU MA CONFUND CU GAZDUIRE.RO.

Este postul Pastilor, este vineri, initial nu am vrut sa iti dedic acest post pentru ca sanatatea mea conteaza mult mai mult. Inclin sa cred ca tu esti omul perfect care nu greseste niciodata si care nu are scapari, altfel nu vad de ce ai aruncat cu piatra primul.

Sa nu crezi ca esti singurul care face acest lucru. In trecutul apropiat un alt client m-a sunat la 6 dimineata sa ma instiinteze ca ma da in judecata pe mine personal. Un alt client, zurly.ro, care intre noi fie vorba nu stia sa foloseasca wordpress-ul sau un browser, a postat el repede pe blog ca noi suntem de vina ca nu ii apar posturile toate. Draga zurly.ro, si eu folosesc wordpress, si mi s-a intamplat si mie, din caza browserului. Te-ai gandit macar asa din intamplare la asta? Daca ar fi fost gazduire.ro de vina, nu iti mergea deloc, nu partial!

PS: Dragii mei cunoscuti si necunoscuti, incepand de azi, 14 martie 2008, va informez ca nu mai raspund pe nici un telefon la numerele pe care nu le cunosc. Prin urmare, daca doriti sa vorbiti cu mine pentru probleme personale, sunati-ma pe numerele personale cu un mesaj in prealabil. Daca doriti sa vorbiti cu mine pentru probleme de serviciu, sunati-ma pe numarul de serviciu, cu un mesaj in prealabil.

Comments

comments

Author: ionut_d

14 thoughts on “Campania “URASC NESIMTIREA”

  1. Ionut, oameni de 2 bani vei intalni tot timpul. Nu ai cum sa eviti o astfel de situatie.

    Nu vreau sa spun acum “Ionut, ai dreptate!” sau altceva similar, vreau doar sa-ti spun ca trebuie sa inveti sa ignori prostia.

    Multa bafta,
    Daniel

    ps: si eu sunt client gazduire, vreau sa cred ca relatia de ‘cunoscut’ sau ‘amic’ sau whatever dintre mine si Ionut nu se bazeaza pe acest fapt dar NICIODATA nu am sa-l consider responsabil pt actiunile gazduire.ro . Ar trebui sa fiu ‘narrow minded’ ca sa gandesc asa.

    Am folosit acest englezism tocmai ca prostii sa nu se simta ofensati pt ca nu vor intelege 🙂 (“Ce nu stii nu-ti poate face rau” – un citat oarecare 😉 )

  2. Multumesc Daniel,

    Repet si tot voi repeta, intre Ionut Dragota si Gazduire.ro este o diferenta, domnule Andrei Pop. Ma poti suna pe un numar personal si sa ma iei la bani marunti pentru o problema de serviciu doar daca am fi amici, sau pentru orice alt motiv, dar nu ma confunda.

  3. Nu ma pot abtine sa nu comentez.
    Dl. Andrei Pop este un client. Client gazduire.ro. Tot dl. Andrei Pop are o nemultumire. Nemultumirea de a fi client gazduire.ro. Si ca orice client, poate sa renunte oricand la servicii. Dar faptul ca isi spala rufele in public (pe blog) fata de o persoana din compania gazduire.ro este o mare magarie. Deja e lucru personal.

    Ionut, te cunosc … sa zicem … bine (atat cat am putut discuta in pauzele de cafea din “corporatie”), si niciodata nu am crezut ca cineva ar putea sa scrie despre tine magariile astea. Nesimtirea este in etica romanului. Nesimtirea face parte din viata noastra de zi cu zi, din momentul in care deschidem ochii si ne ridicam din pat, pana vine seara si ne punem la somn. Nesimtita e vanzatoarea de la magazin care iti restul 10 bani in scarba cu o privire d’aia: “Ce ma? Mai vrei 10 bani restul inapoi?” Nesimtit e chelnerul de la restaurant care iti aduce o ciorba dupa 45 de minute cu o ditamai flegma in ea, nesimtit e omul care se urca in autobuz peste tine te calca, te impinge si se uita la tine cu o privire: “De ce gura ma-tii nu iti ceri scuze ca ma incurci?” Nesimtirea e la tot pasul. Noi trebuie sa tinem capul sus si sa o coplesim, sa luptam impotriva ei. Astfel ne vom putea bucura de drepturile personale, de dreptul de a trai.

    Te sustin.

  4. Inchei acest subiect.

    Nu sunt eu cel nesimtit, nici cel “narrow minded”. Sunt un client care a facut tot posibilul sa isi rezolve problema. Daca puteam sa aflu si alte numere de telefon sunam si acolo.

    Cert este ca in urma conversatiei telefonice cu Ionut, site-ul a fost up in 2 minute. Consider astfel ca m-am descurcat cum am putut.

    PS: in afara de suportul limitat, serviciul gazduire.ro este mai bun decat alte servicii asemanatoare.

  5. ca tot veni vorba… mie sambata imi expira hostul? are ceva daca fac plata luni? 😀

  6. Andrei, eu am exagerat un pic din necunostinta de cauza (da, recunosc 🙂 ).
    Dar asa am exagerat toti astazi.

    Sper ca vom trece peste asta si in curand business-ul celor de la gazduire sa creasca atat de mult incat sa aiba mai multi oameni de suport decat are vodafone :).

    Bafta tuturor,
    Daniel

  7. Domnule Dragota,

    Chiar inaintea acestui post aveti un articol despre Spitalul de Urgenta, fiind ironic la adresa lui “Vrei sa mori de Urgenta, etc”. Inteleg ca ati scris acel post fiind suparat in urma experientei cu ei. Si eu am scris postul de aseara fiind suparat pe ce ni s-a intamplat.

    Spuneti apoi ca nu va confundati cu firma la care lucrati si ca de ce va acuzam personal. Tin sa va atrag atentia ca numele Ionut Dragota apare prima data in acest mic scandal in comentariul pe care mi l-ati postat pe blog. Eu am scris despre gazduire.ro asa cum dumneavoastra scrieti despre Spitalul de Urgenta. Dumneavoastra aveti chiar cateva “intepaturi” personale destul de dure la adresa oamenilor de acolo. Eu insa nu amintesc nici de dvs si nici de alt angajat al firmei gazduire.ro.

    Precizez ca NU va cunosc si in continuare NU am nimic cu dumneavoastra.

    In ultimul rand: ma acuzati de nesimtire. Sa imi fie iertata remarca, dar eu vorbesc despre o companie, fara sa va jignesc personal. Iar daca ma uit la paragrafe din postul dumneavoastra despre spitalul de urgenta precum “Nenoricitelor de doctorite interniste, care erati de garda in seara de 12 martie 2008 la spitalul de URGENTA Floreasca, sa va fie RUSINE!!! si trecand si peste faptul ca e postul Sf. Pasti, va urez ca voi si cei dragi ai vostri sa primeasca acelasi tratament pe care si voi il dati cand altii au nevoie!!!” am impresia ca militati impotriva unui lucru pe care dumneavoastra personal nu il respectati.

    Haideti sa fim clari: dumneavoastra ati scris despre spitalul de urgenta cand erati nervos; la fel ca si mine cand am scris despre gazduire.ro; la fel ca si Andrei cand v-a sunat.

    Mai mult, daca ati trecut chiar aseara prin experienta unui serviciu care te lasa balta cand ai mai mare nevoie ar trebui sa intelegeti exact frustrarea mea si a lui Andrei. Chiar si asa, noi nu numai ca nu v-am numit niciodata “nenorocit” ci nici nu am scris nimic despre dvs personal.
    Dumneavoastra despre noi, da.

    Daca este cineva care ar putea lua personal problema as putea fi eu. Sau Andrei. Nu?

  8. maah. ionut raspunde-mi plz ca acu sunt prea beat ca sa te sun =))

    are ceva daca fac plata luni? 😀

  9. Clarificari

    Dupa cum spuneau si Daniel si Andrei si Dvs, a fost o zi tensionata in care toti ne-am varsat nervii in toate partile.

    Asadar, nu am nimic personal cu nimeni, imi cer iertare daca am suparat pe cineva, ma bucur ca problema a fost rezolvata si incheiata, sper sa nu mai apara astfel de incidente.

    Ca reperezentant al companiei:
    Suspendarea site-urile pentru atingerea limitei de banda este facuta automat de CPanel, soft pe care nu noi l-am dezvoltat. Incepand de ieri CPanel-ul nu mai este lasat sa faca suspendari pentru aceasta limitare. De asemenea, este luata in calcul gasirea unei solutii de suport 24/24

  10. Domnule Dragota,

    Nu stiu in ce masura Dvs sunteti in masura sa va dati seama de competenta mea in ale internetului… Imi dau seama ca sunteti un om foarte deosebit, ce vorbeste doar de bine… Este FOARTE clar lucru!

    Repet – problema de care pomeneati a aparut NU de la browser-ul meu sau de la incapacitatea mea de a folosi acest complicat WordPress!

    Iar faptul ca Dvs comentati astfel despre mine, in conditiile in care nu am pomenit nici macar o data numele marelui NEcunoscut Ionut Dragota, imi confirma faptul ca nu meritati sa dau nici macar 2 bani pe ceea ce spuneti sau cine sunteti!

    Este singurul meu comentariu de acest fel, in conditiile in care am mai avut probleme cu Gazduire.ro si in trecut, si atunci nu ati putut fi contactati pentru 2 saptamani in nici un fel!

    ce e mai grav – aici pierde cel mai mult compania pe care o reprezentati in aceste discutii (si, pentru binele companiei, imi doresc sa NU fie a Dvs, si nici sa nu-si mai intersecteze prea mult viitorul cu cel al maestrului atoatestiutor Ionut Dragota).

    Imi cer scuze pentru cuvintele de mai sus, dar nu Dvs, domnule dragota, ci celorlalti ce le citesc. M-am enervat, desi nu ar fi trebuit, pentru ca nu cred ca meritati!!!

    Parerea mea de afon.

  11. 1. Nu a fost o problema legata de server, lucru ce poate fi confirmat de catre echipa tehnica si nu de mine, care, instalez si configurez wordpress-uri de…3 ani deja?

    2. Niciodata nu am vrut si nu mi-a placut sa ies in evidenta cu nimic, si nu am vrut sa fiu un “cunoscut”, lucru dupa care este evident ca Dvs ravniti. In ceea ce ma priveste, imi place sa am o viata linistita de NECUNOSCUT, pentru sanatatea mea.

    3. Repet pentru a 3-a oara: NU va apareau niste posturi pe o platforma de wordpress (soft pe care nu Gazduire.ro il dezvolta). Ipoteze in care Gazduire.ro ar fi fost de vina:
    – nu merge MySQL – ati fi avut o mare eroare si nu ar fi fost afisata pagina.
    – nu merge httpd, nu ar fi fost afisata pagina.
    Las la latitudinea altora sa judece problema pentru ca eu nu pot fi luat in calcul in aceasta situatie, dar sunt sigur de ceea ce spun. Si dupa cum spuneam, este cu mult mai usor sa arunci cu piatra in hosting fara sa te gandesti putin daca sunt aia de acolo cu adevarat vinovati, decat sa incerci sa stergi cache-ul brosersului si sa constanti ca “ce chestie? au aparut posturile!”

    4. Nu, nu este compania mea, dar in cei aproape 3 ani de cand lucrez in acest proiect, cred ca am investit destul timp in el incat sa imi pese de el. De asemenea, nici eu nu imi doresc sa mi se mai intersecteze drumul cu clienti care arunca cu piatra intai si apoi se intreaba daca au dat in capul cui trebuie.

    5. Si eu m-am enervat de multe ori cu clientii, si credeti-ma ca nici macar unul nu merita acest lucru!

    Parerea mea, a unuia care a a instalat si s-a confruntat cu problemele wordpres-ului pe multe din blogurile cunoscute din online. Vreti si referinte?

  12. Stimate Domnule Dragota,

    Va multumesc pentru raspuns!
    Nu doresc sa continui aceasta discutie inutil. Nu va cunosc, asa ca nu pot contesta competenta Dvs in ale calculatoarelor, si nici nu am facut-o vreodata. Se poate sa aveti dreptate, asa ca va multumesc pentru lamuriri!

    Va doresc o primavara calma!
    Dan Ionita

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.