Acum cateva saptamani am scos de la hibernare masina numarul 2. Pentru ca tindea sa vireze singura spre dreapta in linie dreapta chiar si dupa ce am verificat presiunea care era mica bine dupa o iarna de stat degeaba, urmatorul pas firesc era o geometrie. Trecand aproape zilnic pe langa service-ul Pitcar de pe Barbu Vacarescu si vazand ca pretul lor este undeva la mijloc, ne-am zis sa mergem acolo. Am mers, am lasat masina in grija celor de acolo, am asteptat in receptia care este la etaj si dupa 30-45 minute un domn ne-a dat o foaie imprimata color si ne-a explicat ce si cum si ca acum totul este ok, ca nu sunt probleme la directie, totul este ok cu exceptia cauciucurilor care par uzate. Toate bune si frumoase, am plecat fericiti.
In 2 saptamani de la treaba asta urma ITP-ul pe care am hotarat sa il facem tot la Pitcar. Nu ne stiam cu nici o problema, dar am mers cu cateva zile inainte, just in case asa, sa avem timp sa remediem o eventuala problema. Am bifat intre timp pe langa geometria facuta si revizia cu toate filtrele, am verificat si inlocuit becuri, am refacut presiunea la roti, am spalat-o si hai cu ea la ITP.
Procedura a fost aceeasi. Am lasat masina acolo, am dat toate actele si am fost invitati sa mergem in receptie. Mergem acolo si stam, si stam, si stam, apoi il vedem pe unul din cei 2 cum verifica becuri, cum tureaza masina, cum o baga pe rampa, cum ii face noxele. Mai stam putin si vine unul din ei sus, ii planteaza Andrei bonul si o trimite la casa. Ramasi asa intre barbati, imi zice ca “treaba nu e prea e buna” si imi explica el apoi cum ca bucsele bascula inferioara sunt terminate de zile la ambele roti. Ce sa mai vorbim, pleaca rotile fara mine, este motiv de respingere, plec doar cu platforma pentru ca Doamne fereste fac accident, ca se mira ca nu stiu ce si nu stiu cum. Apoi imi repovesteste ca o iau doar cu platforma, ca o sa fiu obligat sa fac itp-ul ulterior la RAR. Eu m-am facut ca ploua, am lansat doar un “chiar asa rau este si nu se poate face nimic” si asta gandindu-ma la faptul ca la nevoie, pot apela la cunostinta unui var de la RAR.
El imi zice o poveste cum ca are un control si ca nu este singur, sa vorbeasca si cu colegul lui dupa care pleaca. Termina si Andra de platit si ii spun si ei si ne amintim de geometria facuta cu 10 zile in urma. Cascam ochii pe geam sa vedem controlul, adica nimeni. El ne-a lasat “timp de gandire” la spaga. Mai face o masina si receptionera ne trimite jos, unde iese el cu un aer triumfal si ne da talonul asa de pe piedestalul lui spunand: “hai ca v-am rezlvat, va expira in 2015, da’ sa va rezolvati problemele alea ca sunt grave!”
Explodam si ii explicam ca acum 10 zile am facut geometria la colegul lui, rampa de alaturi, si ca ne-a dat asigurarea ca suntem in regula si ca putem merge linistiti. S-a blocat si a dat-o-n balbaiala.
– Stai asa ca nu-i asa, ca sa vezi ca sunt putin crapate, ca masina poate merge si daca se rup de tot.
– Pai nene, dumneata imi spui ca plec cu masina kamikaze si ca trebuia sa o iau cu platforma si acum ma iei cu din astea cu putin crapate?!
Incheiem episodul asta, ne urcam in masina si imediat telefon la Dan, Dan mecanicul meu. Daca ai o problema mecanica, el este omul tau. Face si desface un motor cu ochii inchisi, distributie pe curea, lant si pinioane. Cum se afla cu service-ul in zona si era si liber ne-am plantat cu masina la el. O ridica el la cer, invarte rotile, baga lumina si incepe sa traga de alea alea ca sa vada bucsa basculei inferioara.
– Mai zi-mi bre o data ce ti-a zis ala?
– Busca basculta inferioara…
– Si de ce nu i-ai zis sa ti-o arate si p’aia superioara la masina asta?! (si rade)
-…
Apoi imi arata si mie cu toate reflectoarele din lume care sunt bucsele astea si cat de noi sunt. Adica vorbim de o masinuta mica de oras in definitiv, cu putin peste 50.000km.
Prin urmare, netotul de la PitCar Service, era pus pe facut spaga gratuita, motiv pentru care NU va recomand serviciile lor, el putin nu cele de ITP. A vazut el o masina mica si rosie cu numere de provincie cu proprietar feminin si si-a zis ca e prada sigura.
Buna ziua, cu parere de rau citesc aceasta postare, eu facand parte din personalul administrativ al service-ului Pit Car. Va pot recomanda, daca cumva mai doriti sa beneficiati de serviciile noastre, va rog insistent sa va adresati conducerii in aceste situatii intrucat noi nu agream acest tip de comportament venit din partea angajatilor nostrii iar ca atare va pot asigura ca s-au luat masuri in acest sens. Daca binevoiti sa mai beneficiati de serviciile noastre in continuare astept feedback-ul dumneavoastra oricare ar fi acesta.
Incerc sa va informez ca noi ca incercam sa implementam servicii auto de calitate superioara iar ca atare va multumim pentru postare intrucat ne-ati ajutat sa remediem o problema.
Multumim, o zi placuta.
Acum 2 ani am facut si eu ITP la Logan acolo si mi-au cerut de la obraz 35 lei parca taxa de rechemare service …problema frana spate cu toate ca asa mi sa spus la fiecare ITP insa nu am dat spaga… am dat numai sa nu vin din nou .
Nu recomand acest service …am ITP de facut si o sa il fac in alta parte
Eu sunt foarte multumit de service-ul Pit Car. Baietii sunt de treaba si facandu-si munca ca la o reprezentanta, mi-au castigat increderea. Chiar atat de mult incat sa-mi las lucruri de valoare prin masina. Adica ei sunt atat de multumiti de munca lor si au si salarii suficiente, astfel incat sa fie focusati spre indeplinirea obiectivelor nu spre ciubucuri sau alte prostii.
Imi place ca de fiecare data de cate ori ma duc cu masina in service, ma intreaba ce am nevoie, imi recomanda lucruri, vorbesc cu mine despre masina ca si cum ar vorbi cu un prieten, nu ca si cum ar vorbi cu un client care trebuie sa ramana fara bani acolo. Si culmea, nu sunt interesati sa-mi vanda toate prostiile, ci sa fiu eu multumit si sa recomand probabil si altora service-ul lor.
Am posibilitatea de a astepta foarte civilizat in sala de asteptare care arata intr-un mare fel, au tablete la dispozitie pt acces la internet, cafeaua din partea casei, receptionerele sunt extrem de amabile, eu nu am intalnit asemenea servicii nicaieri in europa si credeti-ma ca am avut ocazia din prisma serviciului sa colind service-uri de peste tot.
Eu personal tin sa-i felicit pe cei ce administreaza acest service pentru standardele pe care le pastreaza cat si pe angajati pentru atitudine si bun simt!
Voi reveni cu prima ocazie la Pit Car pe Barbu Vacarescu.
Vlad, cred ca lucrezi la PitCar. Adica asa as scrie si eu daca as lucra acolo 🙂
Personal nu am nimic cu service-ul, chiar am fost multumit la prima vizita pentru geometrie, dar din cauza unui nesimtit ca cel de la ITP, nu voi mai calca pe acolo.
Este alegerea ta, ionutz_d ,tin sa te asigur ca nu lucrez acolo:)) profilul meu fiind putin diferit si anume telecomunicatii, am inteles frustrarea ta, dar tin sa te intreb daca imi poti recomanda vre-un alt service mai civilizat in sectorul 2 sau 1?!
Daca tu imi dai un exemplu plauzibil de service, in afara de reprezentante evident, in cadrul caruia ma pot duce civilizat sa-mi servisez masina, atunci eu o sa postez mare si citetz aici faptul ca nu am fost SUBIECTIV cu scuzele de rigoare daca este necesar.
Pana una alta iti urez “succesuri” 🙂
am facut si eu la pit car tot cu spaga.. acceasi problema buscse bascula pula mea ;)) 50 ron
Am ajuns si eu pe la service-ul asta mi-am facut schimbul de anvelope si Geometria si am fost super multumit! Asta dupa 3 incercari esuate de a face Geometria la Auto Soft… Imi statea volanul stramb si nu-i dadeau de cap, baietii de la Pit l-au reglat in 30 de min…
Eu mai revin la ei cu prima ocazie si am recomandat si cunostintelor mele sa-i incerce!
Reclama, zic eu… Cert este ca in una din serile trecute l-am vazut iarasi pe Dl.Spaga, destul de fericit. As fi curios in legatura cu “masurile” luate de PitCar in ceea ce il priveste
Si eu am fost si mai revin, este civilizat…
Anul trecut mi-am facut ITP-ul la ei de 1 martie si spre surprinderea mea cand am ajuns la casierie am platit doar 50% din cat aveam de plata intrucat aveau o oferta de care beneficiau doar femeile, in perioada 1-8 martie ele platind jumatate. Mi-au facut o impresie buna si m-au trecut si ITP-ul 🙂 cu rugamintea de a-mi face un card de fidelitate pentru a ma anunta cand imi expira ITP-ul data viitoare. I-am recomandat si prietenei mele si am primit acelasi feedback pozitiv.
Mika/Razvan/PitCar, eu chiar nu am nimic cu voi, am fost FOARTE multumit de alte 2 intalniri (geometrie si vulcanizare) pana la cea cu nesimtitul care inca lucreaza la voi si cere spaga in continuare “de la obraz” si de la care mi-am promis ca nu mai calc pe acolo. Am gasit si recomandat unei rude si chiar si-a achizitionat cauciucuri de la voi. Dar pentru fiecare postare a voastra menita sa spele imaginea murdarita, iarasi si din pacate, de nesimtitul pe care inca il aveti angajat pot abroba cate un comentariu neplacut si scris licentios la adresa voastra, doar in ceea ce priveste experienta avuta cu partea de ITP. Nu spun nimic despre cei care au poate vreo problemuta la masina si care SA NU PUNA IN PERICOL pe nimeni si care poate prefera sa o rezolve mai tarziu, treaca treaba asta, sa inchidem ochii. Cand insa stiu ca am grija de cele 2 masini, ca am un mecanic bun pe la care trec frecvent pentru alte probleme si o ridic la 1-2 luni pe elevator, ca folosesc doar cele mai bune piese, ca ma pricep cat de cat la mecanica si stiu cand ceva nu suna bine, bate, cand stiu ca am verificat-o cu mecanicul meu in prealabil, chiar mi se pare nesimtire sa mi se ceara spaga “de la obraz”…
Celor de la PitCar poti sa le zici cum vrei, numai firma serioasa nu, si o sa argumentez si de ce. In luna mai 2014, cu venirea caldurilor, m-am gandit sa-mi incarc instalatia AC cu freon la PitCar (125 lei), aproape de mine, ce rost avea sa ma plimb tot orasul sa caut un pret mai mic, zis si facut. Imi incarca instalatia, eu stau linistit la receptia situata la etajul 1 pana ce operatiunea a fost efectuata. Desi aparatul are posibilitatea de a identifica eventualele pierderi de freon (desi nu este spre interesul firmei), angajatul nu mi-a zis nimic, precum ca as putea pierde freon pe vreundeva. Dupa doua luni, timp in care masina a stat trasa pe dreapta aproximativ o luna, ma trezesc ca masina mea baga aer cald. Ooops, nu mai avea freon. Merg inapoi la PitCar, le zic problema, o identifica si o repara (sper ca intr-un mod profesionist), fiind nevoie de reincarcarea instalatiei (tot pe banii mei). In acea zi cica era promotie, 5-6 copii cu plancarde indicau ca incarcarea cu freon se face cu 79 de lei, o zi norocoasa pentru mine…dar de unde?!? Dupa ce imi incarca instalatia, imi face nota de plata si ma trimite la casierie. Urcand scarile ma uit si eu pe nota (incarcat freon 79lei+ agent de racire 35 de lei), wtf???!!?? Cer lamuriri la casiera, cum adica 79+35?ce servicii sunt incluse in cei 79 de lei daca nu incarcarea cu agent de racire?!?imi explica faptul ca cei 79 de lei inseamna doar serviciul de incarcare dar fara agent de racire…, desi afara erau 5-6 plancarde prin care ademeneau trecatorii (prosti ca mine) sa incarce la ei cu feon la un pret imbatabil de 79 de lei. Teapa mare, am platit tot in jur de 125 cat am platit si acum doua luni, desi identificasem in cartier acelasi serviciu cu 100 de lei. PitCar are expus, sa vada tot orbul printre care si eu, ca pentru fiecare serviciu oferit de Pitcar, se acorda un discount de 10%, fara nici o steluta asa cum suntem obisnuiti, daca detii un card de fidelitate. Va spun drept, eu mi-am facut inca de data trecuta, in mai, card de fidelitate, insa nu m-am uitat pe bon sa vad discount-ul. De data asta, prostul de mine, dezamagit ca incarcarea cu feon nu m-a costat 79 de lei asa cum se afisa in reclama, fara steluta :), m-am uitat pe bon, astfel am identificat ca am fost prostit de doua ori, discount-ul oferit pe bon era de 7,87%. Pai dragi tovarasi, discount-ul este de 10% sau in functie de fata prostului care se infatiseaza la service-ul vostru?!? Asa mi-am incheiat ziua, prostit de doua ori. Nu sunt multi bani, nici cei 35 de lei platiti suplimentari si nici faptul ca nu am beneficiat de intregul discount, dar seriozitatea firmei este indoielnica.
Drept urmare nu recomand sa apelati la serviciile acestor oameni neseriosi.
Buna ziua stimate domnule George, cu parere de rau citesc postarea dumneavoastra, in primul rand pentru faptul ca incercati sa raspanditi informatii eronate… iar in al doilea rand pentru ca ne acuzati pe nedrept.
Eu ma numesc Razvan si fac parte din conducerea Pit Car, asadar va pot relata cu exactitate ce vi s-a intamplat si cat de drept sau de nedrept a fost serviciul pe care angajatii service-ului l-au prestat pentru dumneavoastra.
In primul rand va indemn sa verificati la acea sursa pe care o cunoaste-ti dumneavoastra daca intr-o suta de lei este inclus si freonul(agentul de racire) sau doar manopera pentru a va incarca instalatia….totodata vreau sa va intreb daca la pretul vechi, cel de 125 lei indiferent de cantitatea de freon folosita, vi s-ar fi parut corect sa va tarifam acest pret in cazul in care masina dvs avea deja freon iar in incercarea de remediere a defectiunii ,noi constatam ca de ex. aveati compresorul defect ? Cred ca aveati ceva de comentat si atunci…, acesta fiind motivul pentru care am schimbat tarifarea…ni s-a parut mai corect ca un client care are deja freon in instalatie dar are o problema de alta natura sa i se factureze freonul din nou printr-un pret standard, dar se pare ca transparenta nu este pentru toata lumea.
Revenind la pret, pot sa va asigur ca daca detineti un card de fidelitate la noi, ati beneficiat intr-adevar de 10% la orice serviciu prestat dar mai putin la produse, este destul de mare specificat pe cadul de fidelitate acesta fraza “10% reducere la toate serviciile Pit Car”…asadar surprinderea dumneavoastra legat de reducere vine din cauza ca nu ati calculat corect, ati beneficiat de 10% reducere din cei 79 de lei, cei 35 de lei care semnifica freonul folosit pt incarcarea instalatiei dvs nu beneficiaza de nici o reducere, acest “agent frigorific” fiind considerat un produs, la fel ca un bec, un litru de ulei etc. Pe bonul fiscal aveti un discount eronat tiparit din prisma incapacitatii casei de marcat de a face diferenta pe bon intre produse si servicii, calculand un discount general la toata suna facturata/tiparita….acesta diferenta facandu-se doar in softul nostru de operare.
Acum legat de prima incarcare cu freon pe care ati efectuat-o, cea pe care ati platit 125 de lei, mai exact 112,5 lei cu reducerea aferenta cardului, pot sa va informez ca instalatia de aer conditionat se poate defecta sau pot aparea fisuri sau probleme in instalatie in acest interval de 2 luni din diferite motive, un motiv foarte important fiind faptul ca instalatia nu a fost pornita o lunga perioada de timp dupa cum ne-ati atentionat deja, daca aveati scurgeri va pot comunica cu certitudine ca nu puteati merge cu masina 2 luni de zile folosind A/C-ul, nici marcar 1 luna dupa cum ne informati, dar este dreptul dvs sa invinovatiti pe cine si cum doriti, Noi oferim Garantie la toate serviciile pe care le prestam asadar daca v-ati fi prezentat in perioada de garantie problema v-ar fi fost remediata daca ar fi aparut in urma unei incarcari eronate…
Ca ati adus vorba de steluta din promotia noastra, in acea campanie pe care ma bucur ca ati observat-o, era specificat foarte clar pe fiecare pliant sau panou postat, ca “freonul nu este inclus in pret(5 lei/100g)” daca doriti sa va convingeti va invit la service-ul nostru pentru a va arata unul dintre pliantele noastre ramase in urma promotiei, dovedindu-va inca odata ca suntem intr-adevar o “firma serioasa”.
Sper ca aceasta postare sa va fi lamurit dilemele iar daca nu s-a intamplat intocmai va rog sa ma contactati pe adresa razvan@pitcar.ro si sper ca pe viitor sa aveti taria de caracter sa ne adresati aceste aspecte direct mai degraba decat sa ne acuzati pe un blog de spetza discutabila.
Multumesc.
Bai baieti, cat ma bucur ca am gasit pagina asta!
Eu merg la PitCar de ani buni; am facut revizii la masini la ei si am schimbat toate anvelopele tot acici – nu am ce sa reprosez.
DAR cand vine vorba de ITP, am fost cu 3 masini in mai bine de 3 ani si am scapat decat o data fara sa spaguiesc baiatul, intrucat a 3-a oara (cu noroc) era altul (unul mai micut de statura si mai tinerel). In primele doua dati am fost cu masini super bune si cu km sub 60.000. Masinile erau perfecte si va dau cuvantul meu ca m-a luat cu aceleasi texte, cum ca am pb la electrica ca nu se aprinde nustiu ce bec sau ca nu stiu ce legaturi au fost facute, tot la electrica. Mi-a servit tot posibila inspectie de la RAR si tot tacamul, asa cum e relatat si mai sus. E clar, omu e pus pe treaba!
Si apropos, este tipu mai inalt si mai “batran” (are pana in 40 ani) dintre cei doi.
Concluzia e ca PitCar sunt super-ok, dar la ITP sa-l evitati pe cel inalt 🙂
Toate bune si noroc!
As fi curios daca pana la aceata data Pitcar a rezolvat problema cu cel care se ocupa de ITP si cere sa fie “spaguit”. Daca nu, e pacat de onoarea angajatilor cu adevarat corecti…
Pot confirma ca se practica spaga in ceea ce priveste Pit Car pe ramura de ITP. Si mie mi s-a spus cum ca am niste conducte la frane coapte si or sa cedeze si bla bla bla si ca nu pot sa ma lase sa plec cu masina pe strada ca se poate intampla ceva. Dupa ce le-am dat 50 lei ,brusc s-au intarit conductele de frane si mi-au lasat sa plec cu masina si cu inspectia aprobata. Asta se intampla in 2013 sau 2014 nu mai stiu exact dar sper ca s-au luat masuri si ca baietii nu impart spaga cu sefii sa le mearga bine.
Am facut astazi ITP la PIT CAR, totul a fost in ordine, nu mi s-a cerut sau sugerat nimic.
Masina avea 5 ani vechime.
Voiam sa-mi fac ITP-ul la acest PITCAR, e la doi pasi de mine.
Urias acest domn Razvan, urias bun simt, urias respect fata de client.
Se face reclama, se face in asa fel incat sa crezi ca o operatiune de care ai nevoie costa 100 de lei.
Iti ia 200 de lei si, cand iti dai seama ca ai fost inselat, esti murdarit cu bunul dumnealui simt, spunandu-ti ca esti cam prost, ca n-ai citit si coltul reclamei(daca o fi existand acel colt).
Bunul simt este extrem(!) de urias cand scrie despre casa de marcat si despre TVA.
Povestea cu “incapacitatii casei de marcat” si cu “softul nostru de operare” este o banala incalcare cu buna stiinta a codului fiscal, care ar trebui trimisa spre fiscul sectorului 4, pentru aducerea cu picioarele pe pamant.
Nu exista case de marcat incapabile a caror utilizare sa fie permisa de fisc.
Iar eu nu-mi fac ITP la ei, chiar daca nu le pasa.
Eu am facut de 2 ori ITP-ul al Pit Car pe Barbu Vacarescu. La 2 ani distanta au fost 2 mecanici diferiti. Pretul cred ca a fost apropiat de pretul pietii, ultima data vreo 100 sau 100 si un pic. Mi-au atras atentia ca fiind diesel, trebuie sa merg mai turat. Aici au dreptate, si asa am facut ulterior. Ce nu mi-a placut e m-au tot amenintat ca “data viitoare nu mai trece testul de noxe” deoarece sistemul de evacuare e imbacsit de funingine datorita mersului la viteza si turatie mica in oras. Testul l-am trecut si le-am lasat de fiecare data 10 lei bacsis. Mi-au recomandat sa fac un drum pe autostrada ca sa se mai curete sistemul de evacuare. Probabil observatia cu noxele era pt a atimula bacsisul.
In concluzie, nu am mari motive sa fiu nemultumit, dar se poate si mai bine.
Salutare, am avut si eu cateva experiente la incercarile de a remedia un Ford, in mare ce au zis ei era ok dar nu toatal, dupa ce am remediat, au aparut alte chestiuni , de care nu au pomenit, in priincipiu, experientele mele, comentariile clientilor alaturi de raspunsurile reprezentantilor service-ului, m-au facut sa trec “usor”, fara sa opresc, pe langa acest service. …sau…poate e chestiune de Karma a fiecaruia ;))
Imi pare foarte rau sa aud asa ceva…despre pitcar…merg la ei de 4-5 ani, si nu au fost probleme. Am facut si pana, si schimburi de cauciucuri, cumparat cauciucuri de la ei si aduse in timpul in care au spus. Sunt fermi si te servesc asa cum fac cei civilizati. Sigur poate sa apara un bimbirica stiu eu sa zica, trebuie aia ca trebuie aia…dar nu cred.
Dar intreb si eu…de concurenta ati auzit? de concurenta neloaiala? de mizerii pe care le pot face concurenta?? si pot continua…eu zic ca despre asta este vorba…iar daca apar probleme …da frate abordeaza conducerea…si apoi acuza.
Bine de stiut acest lucru mai ales pentru cei din zona respectiva care trebuiau sa faca itp-ul in perioada urmatoare.
Mie mi au stricat capacul de la filtrul de ulei. A trebuit sa merg la alt service sa l repar si sa schimbat filtrul. Slabi !
2016 – Aceleasi probleme la ITP
Mi-a fost servit acelasi text pt spaga! VAI AVETI CONDUCTELE DE FRANA INBATRANITE RAU, POT SA SE SPARGA IN ORICE MOMENT! PERICOL MARE! Dat 50ron s-au intarit conductele :-)) ma duc de urgenta la service o ridica pe rampa se uita la mine…ce au domne ca sunt in perfecta stare? Pt ce vreti sa le schimbati? Zic, mai verificati o data…pune iar lumina, n au domne nimic!
Traiasca ITP Pit! Spagarii nr 1!
Poate vine iar dl Razvan sau ceilalti clienti falsi care ii lauda sa ne spuna ca e totul ok!
am beneficiat de serviciile pit car sunt foarte multumit de calitatea lucrarilor .recomand
PitCar-ul din 2013… nu mai are nicio legatura cu ce a fost. Proprietari noi, investitie noua, Oameni noi… 100% pentru client… si masina lui. Asa-i cand noi proprietari vin de la o fabrica Ford din Canada… Rating-ul de 4,8 (real, din 1168 de aprecieri astazi + cel putin o pareciere zilnica) spune TOT.
Va rog sa nu ma credeti ci sa va dovediti singuri.
PITCAR NU MAI FACE ITP din 2018.. decand sa schimbat management
4.8 stele 1500+ recenzii pe google sub new management