Ma cauta un fost client de la Gazduire mai zilele trecute sa imi atraga atentia asupra unui banner al “colegilor mei de la okazii” (nu stia ca am plecat de acolo), banner care in opinia lui “parca este facut la norma”.
Nu vreau sa fiu atat de drastic, dar nici mie nu imi vine sa dau click pe banner.
Azi am dat peste el, am facut un print screen si il aveti mai jos. Voi ce parere aveti?
Fosti colegi, stati pe fir.
Nu pot spune ca m-a dat pe spate! Dar nici ca e de slaba calitate!
Mda, daca nu scria in post despre ce banner ar fi vorba nici ca imi imaginam ce ar putea fi. Ma intreb de unde naiba isi gasesc clienti oamenii astia, sa fim seriosi nici gafa de incepator nu se poate numi. Oare ei verifica ceea ce fac? Oare are rost sa mai stea pe piata? Eu zic ca ar trebui sa inchida taraba si sa plece la somn. Sau sa-si schimbe denumirea in S.C. experti in pixeli S.R.L.
Marketingul bun e ala care functioneaza.
Daca stau si ma uit in trafic.ro vad ca okazii.ro este pe locul 1 la categoria lui si pe locul 20 in general. sunt cam 50000 de unici pe zi pe site-ul asta 🙂 .
Cand faci o campanie de marketing te gandesti la target nu la ce va comenta comunitatea elitista 😀
Regards,
sa nu uitam totusi ca ambele sit-uri apartin de aceeasi companie si ca mai in urma un anumit blog a facut intr-o zi cateva mii de vizitatori dupa ce a avut un trafic de 10-20 vizitatori/zi si apoi a fost sters. “unii stie de ce”
si on topic: vizitatorii nu cred ca au fost adusi de acel banner 🙂
Stim si noi cum functioneaza trafic.ro 😉 .
Mi-am aruncat si eu un ochi candva pe acolo si m-am ingrozit.
Reclama e stupida dar, ca sa folosesc un termen de agentie, “e pe target”.